Известие

Collapse
No announcement yet.

VМ двигатели - ремонт и проблеми свързани с тях

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Имаш ми телефона - обади се.

    Дали аз до теб ще дойда или ти до мен - бирата все ще е студена.
    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

    Comment


    • #92
      ЗДР

      Здравейте колеги,
      Вече ми омръзна да давам пари на вятъра, гори ми 12/100.
      Работи твърдо и прави един оборот повече преди да запали! Определено трябва да я види някой който разбира, обаче тук в София нямам представа при кой да я закарам!
      Мотора е VM31B
      Дайте ми някаква насока
      Благодаря!
      sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
      http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
      !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

      Comment


      • #93
        НиН сервиз в сградата на Технотест. Там мисля, че ще и обърнат най-много внимание.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #94
          ЗДР

          А телефон дали ви се намира?
          Благодаря!
          Last edited by mimo_; d.m.y г., 10:09.
          sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
          http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
          !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

          Comment


          • #95
            http://www.rbbg-partner.com/service/service.php
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #96
              здр

              Благодаря!
              sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
              http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
              !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

              Comment


              • #97
                ЗДР

                Ходих днес. Няма диагностика за този мотор!
                Само ръчно, всичко долу, без гаранция за успех. 200лв.
                sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                Comment


                • #98
                  Е според мен най-добриятн вариант е това.Сваля се помпата и се качва на стенда.Единствено така ще разбереш в какво състояние е.Лошото е, че не се знае в нея ли е проблема.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от mimo_ Покажи съобщение
                    Ходих днес. Няма диагностика за този мотор!
                    Само ръчно, всичко долу, без гаранция за успех. 200лв.
                    Ти ше обясниш че няма диагностика!!!Има поне две програми.Интересното е,че Бош е системата,а техните КТС тестери не го четат,хахаха...

                    ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

                    Първоначално публикувано от forza_italia Покажи съобщение
                    Колеги,имам няколко въпроса относно VМ моторите и се надявам някой от вас да може да ми помогне. На моята 155 /тази от подписа/ мотора VM31B ли се води и всички 155 ли са с това означение или зависи дали са преди или след 1995 произведени. От малкото инфо което открих в нета разбрах че мотора слаган при мен се моди и 425 ОHV,обаче не открих никакви мануали и ръководства за подръжка и ремонт на този тип мотор. За ОHV ми е ясно че е с долно разположен разпр. вал ,такъв ли е моят мотор.Със хидравлични повдигачи ли е,със повдигащи пръти и кобилици и т.н Има ли някакво техн.разлики между моторите слагани в 155 и тези в 164 и какви са те ? Общо взето не ми е ясно означенията на моторите какво значат и всички тези букви и цифри какво показват.Станаха доста въпросите ,но понеже не ми е правил проблем досега мотора съм го виждал само отвън така да се каже. Благодаря предварително за отговорите.
                    Разликите са чисто технически-при 155 термостата е откъм задната част на мотора,турбината е заврена под изпускателните тръби и е японска,а 164 е оборудвана с немски турбини-К16 при 84А и К06 при останалите.Първите мотори са с механично регулиращи се клапани и са са индекс съответно 07В при 155 и 84А до 10.1992г и 08В до замяната им новите глави с хидравлични клапани.Там индекса е съответно 31В при 155 и 32В при 164.При 155 има система от светлинни мигащи кодове,с което можеш да си направиш сам диагностика.При интерес ще ти кажа и как става.А Боби можеше да намери точно коя глава е спукана.

                    ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:32 ----------

                    [QUOTE=forza_italia;852612]Колеги,имам няколко въпроса относно VМ моторите и се надявам някой от вас да може да ми помогне. На моята 155 /тази от подписа/ мотора VM31B ли се води и всички 155 ли са с това означение или зависи дали са преди или след 1995 произведени. От малкото инфо което открих в нета разбрах че мотора слаган при мен се моди и 425 ОHV,обаче не открих никакви мануали и ръководства за подръжка и ремонт на този тип мотор. За ОHV ми е ясно че е с долно разположен разпр. вал ,такъв ли е моят мотор.Със хидравлични повдигачи ли е,със повдигащи пръти и кобилици и т.н Има ли някакво техн.разлики между моторите слагани в 155 и тези в 164 и какви са те ? Общо взето не ми е ясно означенията на моторите какво значат и всички тези букви и цифри какво показват.Станаха доста въпросите ,но понеже не ми е правил проблем досега мотора съм го виждал само отвън така да се каже. Благодаря предварително за отговорите.[/QUOTEИндекса на тези моторизависи дали е по спецификациите на Детройт дизел или GM-можете да го срещнете и като 425CLIRX-425 е броя на цилиндрите и кубатурата

                    ---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    Е според мен най-добриятн вариант е това.Сваля се помпата и се качва на стенда.Единствено така ще разбереш в какво състояние е.Лошото е, че не се знае в нея ли е проблема.
                    Приключихме с ремонти на помпи в Булгаристан.В Гърция излиза по-евтино.Знам от патили.
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • Здравейте колеги,за да не пускам нова тема да ви попитам някой знае ли размерите на маховика на 2.5TD (зъби на венеца,болтове),изобщо дали може да се присади на Kappa 2.4TD ?
                      "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

                      Comment


                      • He.
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • Колеги искам да попитам на ВМ моторите на всеки два оборота на коляновия вал ли идват белезите или на повече
                          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                          Comment


                          • Много трябва да въртиш за да докараш всички белези да съвпаднат.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                              Много трябва да въртиш за да докараш всички белези да съвпаднат.
                              Точно така,на мен ми се налага да го правя след като в един дизел сервиз им дадох алфата за подмяна на О-пръстен на ГНП-то.Дори и инструмента за блокиране на колелото на помпата им дадох,ама пак допуснаха да им превърти.Излязох късметлия-между 10 и 15 оборота и съвпаднаха.
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment


                              • Здравейте колеги аз карам Range rover Classic 2.5 vm, имам един въпрос към Вас дали както пише в wiki моят двигател в джипа е същия както на Алфа 164 2,5тд, защото на моят двигател е за ремонт на главата и не знам от къде мога да купя части за моя двигател ще ви бъда много благодарен за информацията.

                                Благодаря
                                Range Rover Classic 2.5 VM

                                Comment

                                Working...
                                X